Друк на стрічках

Друк на стрічці потрібен представникам бізнесу, які хочуть у якості доповнень до упаковки використовувати виключно брендовані матеріали. Використовувати її можна як доповнення до коробки із щільного картону. Атласною стрічкою з логотипом можна зав'язувати товар, упакований в брендований папір тіш'ю. Такий спосіб буде говорити про високий статус компанії та піклування про клієнтів. Зустріти в магазинах можна такі товари, упаковані за допомогою стрічки:

  • дорогий алкоголь;
  • кава та чай;
  • кондитерські вироби;
  • одяг, взуття та аксесуари;
  • постільна білизна;
  • пледи і покривала;
  • рушники та інший домашній текстиль;
  • косметична продукція.

Брендована стрічка має і інші функції. Часто вона необхідна при проведенні:

  • політичних акцій;
  • спортивних змагань;
  • промоакцій;
  • конференцій, фестивалів.

Стрічки з логотипом часто використовують для виготовлення івент-бейджів. Вони потрібні і працівникам підприємств для зручного носіння пропуску.

Наше виробництво – місце, де створюється фірмове паковання

Заснована у 2000 році, компанія ATTOLIS спочатку займалася виготовленням паковання з картону та гофрокартону.

Машинний парк компанії поповнюється з 2009 року, паралельно з удосконаленням виробництва упаковки, компанія розвиває напрями друку поліграфії і післядрукарської обробки.

З 2012 по 2016 рік активно напрацьовувався досвід, встановлювалися нові лінії, в тому числі було запущено виробництво конвертів, встановлені потужні висічні машини, фальцювальне і фальцесклеювальне обладнання. Парк обладнання поповнився машинами для нанесення персоналізації на друковані вироби - штрихкодів, адрес, індивідуальних номерів, іменних звернень. 

Сьогодні наш виробничий майданчик має сучасне обладнання високої потужності, яке дозволяє виробляти якісну упаковку будь-якими тиражами, друкувати рекламну та товарну поліграфію

Чому варто замовити у нас?
Індивідуальний
підхід
Індивідуальний
підхід
20 років досвіду
20 років досвіду

в розробці паковання

1000 + 
Задоволених клієнтів
1000 +
Задоволених клієнтів
Повний цикл
виробництва
Повний цикл
виробництва

Особливості нанесення друку на стрічки

Особливості нанесення друку на стрічки такі:

  • використана може бути стрічка будь-якої ширини, від 9 мм до 38 мм;
  • нанести можливо як звичайні фарби, так і блискучі;
  • можливий друк на стрічках різних матеріалів.

Мінімальна довжина для замовлення - 200 метрів.

Нанести зображення на стрічку на сучасних поліграфічних підприємствах можна 2 способами – з допомогою шовкотрафаретного друку або термотрансферного. Перший є прямим, є можливість використовувати незвичайні фарби. Наприклад, спінені, які створюють ефект тривимірного гумового зображення або написи.

Термотрансферний друк на стрічках здійснюється з допомогою текстильного ріббона. Такі вироби можна неодноразово прати без шкоди зображенню.

У використання брендованих стрічок є безліч переваг. Якщо вона потрібна в якості пакувального матеріалу, це допоможе підвищити статус компанії. Клієнти будуть отримувати позитивні емоції від придбання товару, адже використання брендованих стрічок говорить про турботу про покупців.

Друк логотипу на стрічках для упаковки

Друк логотипу на стрічках для упаковки здійснюється на таких матеріалах:

  • користується попитом друк на атласній стрічці – це легкий і міцний матеріал, який можна придбати будь-якої ширини, довжини і відтінку; має привабливе сатинове покриття;
  • популярний друк на репсовій стрічці, тому що матеріал більш щільний; виробляється з поліестерових волокон, має вертикальні рубчики; застосовується не тільки для упаковки, але і для виготовлення предметів одягу, взуття та аксесуарів;
  • не менш популярний друк на сатиновій стрічці, яка за зовнішнім виглядом мало чим відрізняється від атласною; істотні відмінності тільки в технології виготовлення, через що сатин вважається більш дешевим і менш затребуваним;
  • друк на текстильної стрічки потрібний для пакування та виготовлення ременів, модного одягу, взуття, аксесуарів.

Те, який саме матеріал підійде краще, залежить від призначення брендованої стрічки. Якщо потрібно упаковувати великі партії товару, віддати перевагу варто недорогому атласу або сатину. Вартість буде багато в чому залежати не тільки від самого матеріалу, але і від його товщини. Якщо потрібна стрічка для бейджів, які будуть використовуватися на щоденній основі, краще замовити друк на репсі.

Замовити друк на стрічках в ATTOLIS

Щоб замовити друк на стрічках в ATTOLIS, необхідно:

  • адаптувати логотип компанії під вимоги для друку на стрічці;
  • цю послугу можна замовити у професіоналів, які працюють в ATTOLIS;
  • визначитися з обсягом замовлення, в якій кількості потрібні стрічки;
  • вибрати матеріал, колір і ширину, відтінок чорнила;
  • залишити номер телефону у формі для термінового зворотного зв'язку на сайті фірми, написати в месенджер або на електронну пошту.

Найближчим часом вийде на зв'язок менеджер, який обговорить деталі індивідуального замовлення і його точну ціну.

Компанія ATTOLIS має більше 20 років досвіду у виробництві поліграфічної продукції різних видів і складності. Потужне новітнє устаткування дозволяє здійснювати повний цикл виготовлення таких виробів, як фірмові упаковки, пакети, коробки, наклейки, листівки, флаєри, інструкції, етикетки, каталоги, блокноти, календарі, грамоти. Нанести логотипи можна і на папір тіш'ю, який використовується як пакувальний матеріал. Виготовляється продукція з безпечних для навколишнього середовища та людини картону, паперу, гофрокартону. За доступними цінами замовити брендовані стрічки хорошої якості є можливість з доставкою по Україні.

Наші клієнти

Дізнатися вартість

Зверніть увагу, що в першу чергу обробляються заявки з повною інформацією про замовлення (розміри, форми, матеріали, тиражі) та з великими тиражами. Мінімальний тираж картонного пакування малих розмірів – від 300 шт. Мінімальний тираж картонної упаковки середніх та великих розмірів та гофрокартонної упаковки – від 500 шт.