Якісні матеріали, продумана конструкція, висококласний друк та фінішне оздоблення – компоненти стильної тари для преміальних товарів Види упаковки з дизайнерського картону досить багато – і з їхньою допомогою можна підкреслити цінність внутрішнього вмісту. Компанія ATTOLIS допоможе перетворити самозбірні коробки на повноцінний маркетинговий інструмент, який підвищує інтерес до товару та бренду.
Упаковка з дизайнерського картону: що це і навіщо вона потрібна
Актуальне рішення для тих сфер, де важлива репутація бренду та сприйняття продукту: косметика, парфумерія, аксесуари, подарункові набори, ювелірні вироби. Серед численних особливостей, які має цей матеріал, варто виділити:
- фарбування по всій товщині – навіть на зрізах немає білих торців;
- велика палітра – від ніжних пастельних відтінків до ефектних металізованих варіантів;
- цікава фактура – матова, рельєфна або бархатиста на дотик.
Стильні пакувальні та подарункові коробки стануть частиною фірмового стилю, позитивно вплинуть на перше враження та позиціонування продукту. І це чудовий компроміс між естетикою та функціональністю, який дає можливість зручно організувати зберігання та транспортування товарів, доповнивши їх красивим та практичним оформленням.
Основні види упаковки з дизайнерського картону
Вибір форми залежить від специфіки подальшої експлуатації виробу та бажаного ефекту. Які коробки роблять із картону:
- самозбірні – універсальні, поставляються у розкладеному вигляді, легко збираються без клею;
- пенал – ефектні та практичні, підходять для сувенірів, кондитерських виробів, електроніки;
- подушка – стильні та компактні, ідеальні для дрібних, але цінних предметів, прикрас чи аксесуарів.
Популярний варіант – коробка кришка-дно, які можна використовувати як упаковка для косметики, парфумерії, ювелірних прикрас, постільної білизни.
Які елементи роблять дизайнерську упаковку преміальною
Сам матеріал вже піднімає сприйняття бренду на новий рівень, але деталі дозволяють зробити враження ще сильнішим:
- фольгування – додає блиску та візуальної глибини логотипу або написи;
- конгревне тиснення – виділяє елементи за рахунок об'ємного рельєфу;
- УФ-лакування – повне або вибіркове для отримання глянсового чи матового ефекту.
Завдяки індивідуальному підбору кольору та фактури під стиль бренду буде запропоновано відповідний дизайнерський картон. Що це змінює? У результаті упаковка з печаткою ідеально відповідатиме спільній ідеї, підкреслюватиме унікальність продукції та виділятиме її серед конкурентів. Такий підхід перетворює коробки з тисненням не просто на тару, а на повноцінний елемент брендингу, який працює на імідж з першого погляду.
Замовити коробку в ATTOLIS
Зовнішній вигляд | Матеріал виготовлення | Сфера застосування |
---|---|---|
![]() |
||
Самозбірні коробки | картон, гофрокортон, дизайнерський картон 200 мг (марка:Т-22 Е-волна) | паковання для харчових продуктів; коробки для кондитерських виробів; упаковка дитячих товарів; для дрібної техніки |
![]() |
||
Кришка дно | кашований картон, ламінований гофрокартон, палітурний картон, мікрогофрокартон марки: Т-22, Т-24 (Е-хвиля) | упаковка парфумерії; коробочки для ювелірних прикрас; кондитерських виробів; сувенирной продукции; постільної білизни |
![]() |
||
Коробки пенали | тонкий або щільний картон (крафт, однотонний, кольоровий або з принтом); целюлозний картон (марка: Т-22 картон щільністю 275 г/кв. м.) | упаковка для сувенірної продукції; кондитерських виробів; косметики; одягу та текстилю; подарункових боксів |
![]() |
||
Коробка-подушка | картон, бурий крафт-катрон (картон щільністю 250 г/кв. м) | упаковка для шкарпеток; прикрас або ювелірних виробів. |