Коробки для помади та бальзамів

Картонна коробка – це не просто захист продукції, а й важливий елемент іміджу бренду. Особливо це стосується косметичних засобів: упаковка для помади має бути стильною та ефектною, адже її дизайн відіграє вирішальну роль у приверненні уваги покупців. І компанія ATTOLIS допоможе в реалізації будь-якої ідеї, щоб вона на 100% відбивала дух бренду і виглядала бездоганно.

коробки для бальзамів коробки для помади

Виробництво картонних упаковок для помади та бальзамів на замовлення

Стиль, естетика, екологічність – три ключові вимоги, на які орієнтуються сучасні торгові марки. І замовляючи розробку косметичної тари, клієнти отримують такі переваги:

  • персоналізація – створення оригінального макета, що включає фірмові кольори, логотип та унікальні декоративні елементи, а також друк на упаковці;
  • вибір форматів та розмірів – коробки для помади та бальзамів для губ будуть адаптовані під конкретні габарити та характеристики продукції замість універсальних рішень.

Це чудове рішення як для масового випуску продукції, так і для лімітованих ексклюзивних колекцій, присвячених певній тематиці.

Дізнатися вартість
Зверніть увагу, що в першу чергу обробляються заявки з повною інформацією про замовлення (розміри, форми, матеріали, тиражі) та з великими тиражами. Мінімальний тираж картонного пакування малих розмірів – від 300 шт. Мінімальний тираж картонної упаковки середніх та великих розмірів та гофрокартонної упаковки – від 500 шт.

Матеріал виготовлення упаковки

Правильний вибір основи – запорука того, що результат повною мірою виправдає очікування. Доступні варіанти:

  • Картон – універсальний матеріал, міцний і стійкий до деформації.
  • Крафт-картон – екологічний та стильний, чудово підкреслює натуральність продукту, що особливо важливо для органічної та натуральної косметики. Картонна упаковка для бальзамів із шорсткою текстурою створює відчуття преміальності та турботи про природу.
  • Дизайнерський картон – доступний у різних текстурах, кольорах та щільності, що дозволяє створювати по-справжньому унікальну упаковку. Часто використовується для преміум-лінійок.

Оперативне виготовлення упаковки на замовлення дозволяє випустити партію виробів будь-якого обсягу в стислий термін. А різноманітність матеріалів дозволяє підібрати оптимальні рішення залежно від концепції бренду, цільової аудиторії та бюджету.

Види друку на коробках
  • Цифровий друк
  • Шовкографія
  • Офсетний друк
  • Тиснення
  • УФ-лакування
Цифровий друк

Цифровий друк

Цифровий друк - перенесення зображення на картон або папір за допомогою лазерного, струменевого принтера або друкарської машини. Нанесення фарби безпосередньо на лист не вимагає тривалої і дорогої підготовки. Це ідеальне рішення, коли мова йде про виготовлення невеликого тиражу компактних пакувальних коробок в стислі терміни.

Компанія ATTOLIS пропонує прямий повнокольоровий друк для брендування картонних коробок для банок з медом, цукерок, косметики, мила та інших товарів, що підходять за розміром. Ми виробляємо таку упаковку малими і середніми накладами.

Плюси:

  • Невисока вартість при невеликих накладах. Кілька сотень коробок набагато дешевше надрукувати цифровим способом, ніж офсетним.
  • Короткий термін виконання замовлень. Через відсутність тривалих підготовчих робіт, виготовляються такі коробки дуже швидко.
  • Можливість змінювати колір, малюнок, виправляти помилки і вносити інші корективи на етапі виконання друку

Мінуси:

  • Обмеження за розмірами упаковки
  • Вартість одиниці виробу при великих тиражах не стає меншою
Шовкографія

Шовкотрафаретний друк

Шовкотрафаретний друк – сучасний вид трафаретного друку виконується з застосуванням спеціальної сітки. Густа фарба під тиском ракеля потрапляє на поверхню через отвори сітки, на якій створено трафарет майбутнього зображення. Висушується виріб гарячим повітрям і спеціальними лампами.

Сьогодні технологія широко застосовується у поліграфії. Компанія ATTOLIS виконує шовкотрафаретний друк на папері, картоні, гофрокартоні, пластику і інших матеріалах.

Особливості

Шовкотрафаретним методом виконують брендування упаковки, наносять принти, текст, ілюстрації. Цей спосіб дозволяє отримати чіткий якісний друк зі збереженням первинного кольору зображення на фоні будь-якого кольору. Так логотип бренда, надрукований на картонній упаковці, залишиться у фірмовому кольорі, незалежно від того, якого відтінку фон упаковки. Шовкотрафарет дозволяє нанести матовий, глянсовий, суцільний або вибірковий УФ-лак.

Створювати зображення можна із застосуванням одного кольору або декількох різних кольорів, можна зробити металізоване або флуоресцентне зображення. Для кожного кольору створюється своя трафаретна сітка, вартість друку шовкотрафаретним способом залежить від кількості кольорів друку.

 

Офсетний друк

Офсетний друк

Офсетний друк - технологія, яка передбачає нанесення зображення на папір або картон шляхом перенесення через спеціальні вали. Такий спосіб вимагає значних тимчасових і фінансових витрат, але якість зображення виходить високим.

Сьогодні дана технологія широко застосовується в друкарнях. Компанія ATTOLIS пропонує якісний офсетний друк на коробках і упаковці. Фахівці втілять будь-які ідеї клієнта, виконають незвичайний дизайн за індивідуальним замовленням.

Ми використовуємо офсетний друк для виробництва повнокольорових міцних коробок з гофрокартону. Друк наноситься не на гофрокартон безпосередньо, а на аркуші картону. Ми застосовуємо метод каширування на нашому спеціальному обладнанні - картон з повнокольоровим офсетним друком склеюємо з гофрокартоном, висікає за формою, складаємо готові міцні барвисті коробки.

Особливості

Офсетний друк гарантує точну передачу кольору, контрасти і плавні переходи кольорів.

Плюси:

  • Висока якість зображення, використання CMYK кольорів і пантонов
  • Широкі можливості у виборі паперу
  • Широкий вибір післядрукарської обробки
  • Значне здешевлення кожної одиниці при замовленні великого тиражу
  • Швидке виконання великих тиражів

Мінуси:

  • Тривала і коштовна додрукарська підготовка, що робить нерентабельним замовлення маленьких тиражів
Тиснення

Тиснення

Конгревне тиснення – створення рельєфного зображення на поліграфічному матеріалі шляхом його стиснення між кліше. Кліше для тиснення виготовляють за макетом, в кліше висікаються потрібні форми, які залишають відтиск на папері або картоні. Рельєф зображення може бути опуклим на лицьовій стороні (ембоссинг), або вдавленим (дебоссинг).

Компанія ATTOLIS має все необхідне обладнання для виконання тиснення фольгою та конгревного тиснення, що дозволяє реалізовувати різні ідеї замовника у декоруванні упаковки. 

При тисненні фольгою між металевим кліше і матеріалом прокладається та припресовується фольга, на матеріалі залишається металізований відбиток. 

Для тиснення може використовуватися фольга:

  • металізована;
  • матова;
  • голографічна.

Забарвлене тиснення - це тиснення по друку, часто використовується для виробництва фірмової упаковки. Додатково може застосовуватися вибірковий УФ-лак, тоді відбиток буде ще більш об'ємним.

Особливості

Для тиснення необхідно замовити виготовлення металевих форм (кліше), їх вартість розраховується залежно від площі елементів у відбитку.

Для одного рельєфного відбитка конгревним тисненням потрібні 2 кліше, які будуть здавлювати матеріал з лицьової та оборотної сторони.

Попит на даний вид поліграфічних послуг постійно зростає у сфері бізнесу і реклами. Тиснення широко застосовується при виробництві поліграфічної продукції та картонного паковання. Часто у виготовленні паковання та поліграфії друк не застосовується зовсім, всі зображення і тексти наносяться конгревним тисненням і тисненням фольгою.

 

Крім конгревного тиснення і тиснення фольгою, ми виконуємо тиснення Silk Foil без кліше.

Silk Foil дозволяє отримати опукле зображення в кольорі бронзи, золота, срібла, яке не буде вдавленим зі зворотньої сторони. 

УФ-лакування

УФ-лакування

Технологія УФ-лакування надає поліграфічній продукції блиск і матовість без ламінування. Матовий або глянсовий лак може наноситися на всю поверхню виробу або вибірково, щоб зробити примітніше певні елементи.

В разі брендування упаковки методом вибіркового нанесення лаку, логотип може наноситися прозорим лаком, що дозволяє виділити фірмовий знак, надає йому ефект переливу, але не робить занадто помітним.

Для отримання більш барвистого зображення логотип може бути нанесений офсетом або методом цифрового друку з подальшим покриттям УФ-лаком. Рельєфні, тактильно відчутні елементи забезпечує нанесення «високого» УФ-лаку.

УФ-лаком можна виділити не тільки логотип, але й інші елементи: ілюстрацію, лінії, назву компанії.

Додавання в лак блискіток дозволяє отримати глітерний матеріал, який забезпечить блиск і привабливість елементів оформлення упаковки.

Особливості

Ультрафіолетовий лак має підвищений глянець, швидко висихає, стійкий до хімічного і фізичного впливу.

Також УФ-лак може бути матовим - Soft Touch (софт тач) лак надає поверхні виробів бархатистості. Нанесення лаку забезпечує:

  • візуальну привабливість виробів;
  • більше тривалий термін експлуатації упаковки;
  • захист коробки від забруднення і вологи.

Застосування УФ-лаку дозволяє створити дійсно ексклюзивні вироби.

Послуги післядрукарської обробки

Після формування основи зовнішній вигляд буде доопрацьовано за допомогою різних технологій. Це робить готову коробку не лише красивою, а й привабливою для покупців, за рахунок чого товар виділяється на полицях магазинів. Популярні способи оформлення:

  • Друк із фольгуванням – упаковка для бальзаму для губ виглядатиме приголомшливо завдяки сяйві логотипу, назви або декоративних елементів. Фольга може бути золотою, срібною чи кольоровою, що відкриває широкі можливості для креативу.
  • Тискання – створює рельєфні елементи лежить на поверхні. Таке брендування упаковки не тільки приємне на дотик, а й додає оригінальності.
  • Матова або глянсова ламінація – захищає упаковку від вологи, забруднень та пошкоджень. Матова поверхня виглядає стримано та елегантно, тоді як глянсова – ; яскраво та ефектно.

Менеджери запропонують відповідний метод післядрукарської обробки, щоб упаковка для косметики виглядала приголомшливо, підкреслювала особливості бренду та покращувала візуальне сприйняття продукту.

Переваги замовлення в ATTOLIS

Правильні пакувальні матеріали – Важлива частина маркетингової стратегії. Саме вони можуть стати фінальним аргументом на користь покупки. Завдяки роботі дослідної команди буде створено ідеальну коробочку для губної помади. Ціна виготовлення лояльна і доступна, що не вимагатиме значних витрат на стильну косметичну упаковку, а попит, що росте, виправдає всі вкладення.

Наші клієнти

Замовити упаковку в ATTOLIS

Зовнішній вигляд Матеріал виготовлення Сфера застосування
Картонна самозбірна коробка
Самозбірні коробки картон, гофрокортон, дизайнерський картон 200 мг (марка:Т-22 Е-волна) паковання для харчових продуктів; коробки для кондитерських виробів; упаковка дитячих товарів; для дрібної техніки
Коробка кришка дно
Кришка дно кашований картон, ламінований гофрокартон, палітурний картон, мікрогофрокартон марки: Т-22, Т-24 (Е-хвиля) упаковка парфумерії; коробочки для ювелірних прикрас; кондитерських виробів; сувенирной продукции; постільної білизни
Картонна коробка пенал на замовлення
Коробки пенали тонкий або щільний картон (крафт, однотонний, кольоровий або з принтом); целюлозний картон (марка: Т-22 картон щільністю 275 г/кв. м.) упаковка для сувенірної продукції; кондитерських виробів; косметики; одягу та текстилю; подарункових боксів
Картонна коробка подушка під замовлення
Коробка-подушка картон, бурий крафт-катрон (картон щільністю 250 г/кв. м) упаковка для шкарпеток; прикрас або ювелірних виробів.