Брендовані стрічки

3.08.2021 р.

 

В оформленні упаковки важлива кожна деталь – це створює єдину, цільну композицію. Стильні брендовані стрічки – потужний маркетинговий інструмент, який використовується у різних сферах бізнесу. Популярні варіанти використання цієї категорії виробів:

  • упаковка товарів – доповнення до картонних коробок або паперових пакетів;
  • оформлення подарункових боксів – ефектний презентаційний елемент;
  • кріплення етикетки – маркування речей, текстилю, постільної білизни;
  • корпоративні презенти – стануть постійним нагадуванням про бренд;
  • промо-заходи – стимулюють продажі, а також сприяють залученню нових клієнтів.

Замовити брендовану стрічку можна для оформлення місця свята на весіллях, днях народження, ювілеїв чи інших урочистих подій.

брендована стрічка

В ATTOLIS працює надпотужне обладнання друку на стрічках.

Брендуємо:
 
✅ атласну та репсову стрічки;
✅ звичайними та металізованими фарбами;
✅ стрічки шириною від 9 мм до 38 мм;
✅ велика палітра кольорів.
 
Мінімальна довжина для замовлення – 200 метрів.

Хто найчастіше замовляє стрічки

Компанія ATTOLIS виготовляє пакувальну тару та додаткові атрибути для неї як великими, так і малими тиражами. Ця пропозиція є актуальною для наступних категорій замовників:

  • інтернет-магазини;
  • кондитери;
  • виробники постільної білизни або текстильних виробів;
  • роздрібні торговельні мережі;
  • заклади сегменту HoReCa;
  • представники сфери послуг;
  • маркетингові агенції.

Брендовані стрічки на замовлення добре доповнять коробки для кондитерських виробів, упаковку для елітної продукції, брендового одягу чи взуття, а також багатьох інших категорій товарів.

Як вибрати брендовану стрічку

Друк можливий на різних матеріалах: логотипом, зображеннями або текстом можуть бути прикрашені репсові, атласні, текстильні та сатинові стрічки. У виборі будуть корисні такі рекомендації:

  • Матеріал – залежить від характеристик товару, котрим призначено виріб. За міцністю, зовнішнім виглядом, а також тактильними відчуттями він повинен відповідати специфіці подальшого застосування.
  • Дизайн – у виборі забарвлення основного полотна та написів на ньому повинна бути врахована кольорова гама бренду, щоб брендована стрічка асоціювалася з конкретною торговою маркою.
  • Ширина та довжина – тканинна смуга повинна відповідати розмірам та формі основної упаковки. Для ярликів – тонка, для декорування – широка.

Формування правильного іміджу бренду – непросте завдання, але результат справді того вартий. Красива упаковка для косметики, текстилю, речей чи інших видів продукції стане ефектним доповненням до товару. В компанії ATTOLIS можна замовити повний комплекс послуг: картонні коробки будуть оперативно виготовлені і їх прикрасить брендована стрічка з логотипом.

Види паковань в ATTOLIS

Зовнішній вигляд Матеріал виготовлення Сфера застосування
Картонна самозбірна коробка
Самозбірні коробки картон, гофрокартон, дизайнерський картон 200 мг (марка:Т-22 Е-волна) паковання для харчових продуктів; коробки для кондитерських виробів; упаковка дитячих товарів; для дрібної техніки
Коробка кришка дно
Кришка дно кашований картон, ламінований гофрокартон, палітурний картон, мікрогофрокартон марки: Т-22, Т-24 (Е-хвиля) упаковка парфумерії; коробочки для ювелірних прикрас; кондитерських виробів; сувенирної продукції; постільної білизни
Картонна коробка пенал на замовлення
Коробки пенали тонкий або щільний картон (крафт, однотонний, кольоровий або з принтом); целюлозний картон (марка: Т-22 картон щільністю 275 г/кв. м.) упаковка для сувенірної продукції; кондитерських виробів; косметики; одягу та текстилю; подарункових боксів
Картонна коробка подушка під замовлення
Коробка-подушка картон, бурий крафт-катрон (картон щільністю 250 г/кв. м) упаковка для шкарпеток; прикрас або ювелірних виробів.