3.08.2021 р.
В оформленні упаковки важлива кожна деталь – це створює єдину, цільну композицію. Стильні брендовані стрічки – потужний маркетинговий інструмент, який використовується у різних сферах бізнесу. Популярні варіанти використання цієї категорії виробів:
- упаковка товарів – доповнення до картонних коробок або паперових пакетів;
- оформлення подарункових боксів – ефектний презентаційний елемент;
- кріплення етикетки – маркування речей, текстилю, постільної білизни;
- корпоративні презенти – стануть постійним нагадуванням про бренд;
- промо-заходи – стимулюють продажі, а також сприяють залученню нових клієнтів.
Замовити брендовану стрічку можна для оформлення місця свята на весіллях, днях народження, ювілеїв чи інших урочистих подій.
В ATTOLIS працює надпотужне обладнання друку на стрічках.
Хто найчастіше замовляє стрічки
Компанія ATTOLIS виготовляє пакувальну тару та додаткові атрибути для неї як великими, так і малими тиражами. Ця пропозиція є актуальною для наступних категорій замовників:
- інтернет-магазини;
- кондитери;
- виробники постільної білизни або текстильних виробів;
- роздрібні торговельні мережі;
- заклади сегменту HoReCa;
- представники сфери послуг;
- маркетингові агенції.
Брендовані стрічки на замовлення добре доповнять коробки для кондитерських виробів, упаковку для елітної продукції, брендового одягу чи взуття, а також багатьох інших категорій товарів.
Як вибрати брендовану стрічку
Друк можливий на різних матеріалах: логотипом, зображеннями або текстом можуть бути прикрашені репсові, атласні, текстильні та сатинові стрічки. У виборі будуть корисні такі рекомендації:
- Матеріал – залежить від характеристик товару, котрим призначено виріб. За міцністю, зовнішнім виглядом, а також тактильними відчуттями він повинен відповідати специфіці подальшого застосування.
- Дизайн – у виборі забарвлення основного полотна та написів на ньому повинна бути врахована кольорова гама бренду, щоб брендована стрічка асоціювалася з конкретною торговою маркою.
- Ширина та довжина – тканинна смуга повинна відповідати розмірам та формі основної упаковки. Для ярликів – тонка, для декорування – широка.
Формування правильного іміджу бренду – непросте завдання, але результат справді того вартий. Красива упаковка для косметики, текстилю, речей чи інших видів продукції стане ефектним доповненням до товару. В компанії ATTOLIS можна замовити повний комплекс послуг: картонні коробки будуть оперативно виготовлені і їх прикрасить брендована стрічка з логотипом.
Види паковань в ATTOLIS
Зовнішній вигляд | Матеріал виготовлення | Сфера застосування |
---|---|---|
Самозбірні коробки | картон, гофрокартон, дизайнерський картон 200 мг (марка:Т-22 Е-волна) | паковання для харчових продуктів; коробки для кондитерських виробів; упаковка дитячих товарів; для дрібної техніки |
Кришка дно | кашований картон, ламінований гофрокартон, палітурний картон, мікрогофрокартон марки: Т-22, Т-24 (Е-хвиля) | упаковка парфумерії; коробочки для ювелірних прикрас; кондитерських виробів; сувенирної продукції; постільної білизни |
Коробки пенали | тонкий або щільний картон (крафт, однотонний, кольоровий або з принтом); целюлозний картон (марка: Т-22 картон щільністю 275 г/кв. м.) | упаковка для сувенірної продукції; кондитерських виробів; косметики; одягу та текстилю; подарункових боксів |
Коробка-подушка | картон, бурий крафт-катрон (картон щільністю 250 г/кв. м) | упаковка для шкарпеток; прикрас або ювелірних виробів. |