Красива коробка з цікавим оформленням – це не просто захист товару, а перший крок до діалогу із клієнтом. І його можна зробити продуктивнішим, розмістивши всередині фірмовий дизайн, подяки, побажання чи корисну інформацію. Тому так корисно дізнатися про те, що таке внутрішній друк на упаковці і як він впливає на лояльність покупців. І в компанії ATTOLIS будь-яка ідея буде реалізована на найвищому рівні: завдяки використанню сучасного обладнання вдається передати найдрібніші деталі малюнка та зберегти якість та насиченість зображення
Що таке внутрішній друк на упаковці
Це нанесення графіки, тексту та декоративних елементів на внутрішні поверхні: кришку, дно чи стінки, вкладиші, перегородки, клапани. Такий прийом продовжує емоцію від покупки та формує особливе ставлення до бренду, що робить його корисним інструментом у комунікації з покупцем. Під час розробки проекту будуть враховані технічні нюанси:
- лінії згину;
- товщина матеріалу;
- тип друкованої технології.
Дизайн внутрішньої сторони упаковки буде обраний, виходячи з особливостей її конструкції та загальної ідеї, щоб усі компоненти оформлення добре гармонували в єдиній композиції.
Навіщо бренди друкують усередині коробки
Подібна деталь трохи подорожчає вартість, але вирішує відразу кілька практичних і маркетингових завдань. І це інвестиція виправдовує себе за рахунок таких факторів:
- посилення емоційного ефекту розпакування;
- передача важливої інформації прямо в момент використання (інструкції, догляд);
- персоналізація та пряме звернення до клієнта (іменні підписи, промо-коди);
- зменшення кількості знімних вкладишів та паперу;
- додатковий захист від підробок.
Стильна дизайнерська упаковка дає можливість позиціонувати товар як преміальний – і це також додатковий плюс. Кожна деталь, чи то текстура картону, колірна гама чи акуратний внутрішній друк, працює на створення цілісного враження. В результаті коробка стає частиною історії бренду та формує бажання повертатися за повторними покупками.
Які бувають варіанти внутрішнього друку
Від простих монохромних повідомлень до повнокольорових фотопанелей. Серед популярних варіантів для брендингу упаковки:
- повнокольоровий офсетний друк для великих тиражів;
- цифровий друк для малих партій;
- вибіркове УФ-лакування для ефектних акцентів;
- фольгування;
- тиснення.
Оцінивши представлені на сайті роботи, не виникає питання, навіщо друкувати всередині коробки – настільки незначна деталь багаторазово посилює ефект від розпакування і робить процес отримання замовлення таким, що по-справжньому запам'ятовується. Незвичайний внутрішній дизайн коробки допомагає виділитися серед конкурентів та створити у клієнта відчуття особливої уваги до кожної дрібниці.
Внутрішній друк як частина упаковки від ATTOLIS
Це важливий компонент загальної композиції – та фахівці компанії подбають про те, щоб упаковка з логотипом виглядала бездоганно. Залежно від специфіки проекту, буде запропоновано оптимальні варіанти інтеграції графіки у загальну конструкцію виробу. Менеджери детально розкажуть про те, що впливає на враження від упаковки та підберуть найбільш економічний спосіб досягнення певного візуального ефекту. Досвідченій команді під силу будь-які завдання: коробки для ювелірних прикрас, подарункових наборів, косметики, текстилю, сувенірної продукції або інших категорій товарів будуть оперативно виготовлені та передані.
Варіанти коробок в ATTOLIS
Зовнішній вигляд | Матеріал виготовлення | Сфера застосування |
---|---|---|
![]() |
||
Самозбірні коробки | картон, гофрокартон, дизайнерський картон 200 мг (марка:Т-22 Е-волна) | паковання для харчових продуктів; коробки для кондитерських виробів; упаковка дитячих товарів; для дрібної техніки |
![]() |
||
Кришка дно | кашований картон, ламінований гофрокартон, палітурний картон, мікрогофрокартон марки: Т-22, Т-24 (Е-хвиля) | упаковка парфумерії; коробочки для ювелірних прикрас; кондитерських виробів; сувенірної продукції; постільної білизни |
![]() |
||
Коробки пенали | тонкий або щільний картон (крафт, однотонний, кольоровий або з принтом); целюлозний картон (марка: Т-22 картон щільністю 275 г/кв. м.) | упаковка для сувенірної продукції; кондитерських виробів; косметики; одягу та текстилю; подарункових боксів |
![]() |
||
Коробка-подушка | картон, бурий крафт-катрон(картон щільністю 250 г/кв. м) | упаковка для шкарпеток; прикрас або ювелірних виробів. |