Преміум упаковка з гофрокартону з друком

 

Цікаве оформлення товарів з увагою до деталей відіграє важливу роль у розвитку бізнесу. Красива упаковка з гофрокартону з печаткою позитивно вплине візуальне сприйняття, отже рівень лояльності до продукції. Компанія ATTOLIS виготовить коробки в потрібному форматі за заданими вимогами, а головне з урахуванням особливостей товарів, для яких вони призначені.

гофроупаковка

Види гофроупаковки

Сучасне обладнання та досвідчена команда дозволяють створювати упаковку в різних формах, стилях та розмірах. Це уможливило взаємодію з різними секторами бізнесу: для кожного продукту будуть створені відповідні фірмові коробки – зручні, що привертають увагу, з акцентом на переваги товару. Існує декілька видів конструкцій.

Самозбірні коробки

Легко трансформуються, не вимагають додаткових інструментів або клею для складання, а головне займають мінімум вільного місця у розкладеному вигляді. Коробки брендовані з гофрокартону ідеальні для подарункових боксів, товарних наборів та підійдуть для будь-якої продукції – від текстилю та косметики до негабаритних промислових товарів. Також такі коробки зручні для відправки товарів поштою, вони досить міцні і не потребують додаткової упаковки.

замовити гофроупаковку

Коробки кришка-дно

Універсальне рішення для невеликих вишуканих предметів. Складається з окремих деталей для верхньої та нижньої частини, що спрощує їх складання, а головне дозволяє легко відкривати чи закривати коробку. Найчастіше цей варіант задіють для сувенірів, годинників, прикрас та подібних категорій товарів.

Подарувальні коробки

Упаковка з картону або гофрокартону з логотипом оформляється у фірмовому стилі компанії, додатково можуть застосовуватись різні способи післядрукарської обробки - нанесення УФ-лаку, глітерного лаку, конгревне тиснення або тиснення фольгою, глянсова або матова ламінація. Для повного оформлення подарункової упаковки в компанії ATTOLIS можна замовити папір брендований тишею, атласну або репсову стрічку з логотипом.

Чому варто замовити у нас?
Індивідуальний
підхід
Індивідуальний
підхід
20 років досвіду
20 років досвіду

в розробці паковання

1000 + 
Задоволених клієнтів
1000 +
Задоволених клієнтів
Повний цикл
виробництва
Повний цикл
виробництва

Стиль та естетика: види друку

Гофрокороб – універсальне рішення, яке захищає товари під час транспортування, а також стає частиною іміджу бренду. Для оформлення зовнішньої частини упаковки використовуються такі методи друку:

  • Шовкотрафаретна. Техніка, при якій фарба наноситься на поверхню за допомогою відцентрового валика через сітку трафаретну. Це надає друку високу стійкість до кольору і насиченість фарб. Хороший вибір, якщо потрібний малюнок у яскравих, соковитих відтінках: якість зображення буде бездоганною, а колір зображення збережеться навіть на поверхні бурого картону.
  • Кашування. Повнокольоровий друк: коробки з мікрогофри або гофрокартону будуть міцними з будь-яким повнокольоровим друком. При методі каширування до листа гофрокартону приклеюється лист картону з печаткою. Цей метод забезпечує додаткову міцність та привабливий вигляд, чим зумовлено його активне застосування для високоякісних брендованих упаковок.

Вибір між шовкотрафаретним друком та кашуванням залежить від специфіки поставленого завдання, а також ключової ідеї дизайну. Досвідчені консультанти детально розкажуть про особливості кожної техніки, щоб підібрати найкращий варіант.

Жорсткість шару гофри

Для виробництва щільних, практичних коробів, які дозволяють ефектно продемонструвати продукцію, що реалізується, використовуються два види матеріалів: мікрогофрокартон – для легких, невеликих товарів, гофрокартон – для важких виробів вагою від 5 кг. По товщині розрізняють такі категорії:

  • N – мінімальна;
  • G – Гнучкий мікрогофрокартон із шаром гофри не більше 0,8 мм;
  • F – гофра до 1.2 мм;
  • Е – найпопулярніший варіант із гофрослоєм до 1,8 мм.

Брендовані коробки з гофрокартону використовуються в різних сферах бізнесу за рахунок універсальності, надійності, а також екологічної чистоти. Це ефектна упаковка, яка забезпечить зручне транспортування та зберігання товарів, а головне стане корисним маркетинговим інструментом, покликаним підвищити впізнаваність бренду та стимулювати споживчий попит.

Де застосовуються такі коробки

Щільну, стильно оформлену тару можна задіяти для упаковки різних товарних категорій:

  • продукти харчування;
  • десерти, кондитерські вироби;
  • товари для дітей;
  • дрібна електроніка;
  • парфумерія;
  • ювелірні прикраси;
  • біжутерія;
  • сувеніри;
  • домашній текстиль;
  • постільна білизна;
  • косметика для догляду за обличчям або тілом;
  • елітних алкогольних напоїв.

Коробка з гофрокартону з малюнком та правильним дизайном підходять для різних видів продукції. Після формування підсумкового запиту, будуть узгоджені деталі, розроблено проект – і команда ATTOLIS оперативно розпочне його реалізацію.

Можливості післядрукарської обробки

На фінальному етапі партія упаковки з гофрокартону набуває своєї унікальності за рахунок додаткових декоративних елементів, які можуть бути задіяні в оформленні:

  • Фігурна вирубка. Уможливить створення різних форм і образів на поверхні. Це дозволяє втілити оригінальні, креативні ідеї дизайну, які вигідно вирізняють бренд серед конкурентів. І базовий виріб легко перетвориться на подарунковий варіант.
  • Встановлення люверсів або ручок. Плюс під час транспортування, а також хороша можливість продемонструвати турботу про клієнтів за рахунок уваги до деталей.
  • Ламінація. Щільне захисне покриття, яке може бути глянсовим або матовим. Доступно особливе оформлення Soft Touch: бархатиста поверхня приємна на дотик, що дозволяє поєднати візуальну та тактильну взаємодію з товаром, щоб справити враження на потенційних покупців.

Коробки з гофрокартону з печаткою можуть бути додатково прикрашені глітерним лаком або тисненням – для кожного типу упаковки буде запропоновано оптимальні рішення.

Наші клієнти

Дізнатися вартість
Зверніть увагу, що в першу чергу обробляються заявки з повною інформацією про замовлення (розміри, форми, матеріали, тиражі) та з великими тиражами. Мінімальний тираж картонного пакування малих розмірів – від 300 шт. Мінімальний тираж картонної упаковки середніх та великих розмірів та гофрокартонної упаковки – від 500 шт.

Як вибрати розмір коробки

Упаковку підбирають відповідно до характеристик товарів, для яких вона призначена. Це дозволить визначити такі параметри:

  • довжина;
  • ширина;
  • висота.

Потрібно враховувати різницю між внутрішнім та зовнішнім розмірами, яка залежить від товщини гофрохвилі. Правильні розрахунки допоможуть замовити чотириклапанні чи самозбірні вироби з потрібними габаритами.

Значення якісного друку на картонних коробках

Перше враження відіграє найважливішу роль: воно визначає взаємодію між споживачем та продукцією. Упаковка з гофрокартону на замовлення вигідне та раціональне рішення з низки причин:

  • Вкладення в оригінальне оформлення окупаються сповна за рахунок зростаючого обсягу продажу, а відповідно прибутку. Головне вибрати привабливий, цікавий дизайн.
  • Якісний друк дозволяє створювати деталізовані, точні, барвисті зображення. Комбінація тексту та малюнків дуже виграшна, а головне сприяє впізнаваності бренду та формуванню у потенційних покупців позитивного сприйняття.
  • Вартість виготовлення залежить від методів друку, вибраного матеріалу, габаритів упаковки, методів післядрукарської обробки та тиражу. Чим більший тираж - тим менша вартість одиниці упаковки.

Інвестиції в упаковку в перспективі принесуть значні вигоди і позитивно вплинуть на зростання прибутку. Головне наголошувати на якості: компанія ATTOLIS оперативно виконає поставлене завдання у точній відповідності до заданих вимог.